Latest Movie :

4 kreme za ruke: grupna recenzija

Pozdrav svima! Danas ću pričati o nekoliko krema za ruke koje sam koristila tijekom proteklih (prohladnih) mjeseci. Zimi imam katastrofalno suhe ruke, pa ih stalno mažem, makar i sama znam da bi mi najbolje pomoglo da ruke perem u hladnoj, a ne u vreloj vodi. Uglavnom, krenimo s ovim kratkim postom.

Balea, UREA, krema za ruke (100ml, 9,90 kn): Ovo je divna krema za ruke, lagane teksture. Brzo se upija i pruža trenutno olakšanje. Ne bih rekla da je prikladna za iznimno suhu kožu, ali ovo je sasvim divna krema za svakoga tko traži proizvod za svakodnevnu njegu. Ovo je ona klasična krema za imati po kući. Nema miris, a ono što mi se sviđa jest koliko brzo nakon upotrebe (par minuta) već primjećujem promjenu na koži (mekša je i hidratizirana). Ova krema mi je super za ubaciti u torbu, postala mi je favorit, pa ju zato preporučujem.

Balea, HAND KONZENTRAT, krema za ruke s uljem babassu (50ml, 10 kn): Ova krema je nešto gušće teksture, kako i samo ime kaže, koncentrirana je (za ispucalu i hrapavu kožu). Podsjeća me na Neutrogenine kreme za ruke, ako znate na što mislim (rekla bi da je 'kopija' tih krema). Samo mala količina kreme je dovoljna, zapravo se jako brzo upija s obzirom na to da je ovo koncentrirana verzija, ali ipak nemojte nanijeti previše. Ova krema je namijenjena (i dobro će odgovarati) svima s većim problemima sa suhoćom kože. Za mene je napravila čuda, posebno kada su mi ruke bile u najgorem izdanju. Ovo je još jedan super isplativ proizvod iz dm-a. Jedina zamjerka jest što će krema teže izlaziti iz tubice kada vam ostane manje od trećine.
Kamill, fresh, krema za ruke i nokte (75ml, 12,90 kn): Ova krema je slična Baleinoj Urea kremi po svojoj teksturi i namjeni. Ne sviđa mi se toliko kao Baleina krema jer mi miris ove kreme nije sjeo, a i za Baleinu mi se čini da pruža nešto više njege. Inače je sasvim solidna kremica za svaki dan, ali ne pruža previše pomoći za jako suhu kožu.

Dr. Scheller, Calendula, balzam za ruke (81g, 19 kn): Jedna od najgorih krema koje sam ikada isprobala, i to zbog više razloga. Nije mi sjeo miris nevena. Krema je žute boje pa mi je znala ostaviti tragove na odjeći, a i jako se teško razmazuje. Krema se katastrofalno sporo upija, ja bi čak rekla da se nikada ne upije, već stvara tanak sklizak sloj na koži. Uglavnom, ova krema nije za vas ako planirate koristiti ruke ubrzo nakon nanošenja (ili unutar idućih sat vremena). Recimo, jednom sam je nanijela (i to u tankom sloju), a kako je padala kiša, kišobran mi je doslovno ispadao iz ruke jer su mi ruke bile toliko skliske, i to dva sata nakon što sam je nanijela! Nakon ovakvih čudnih iskustava, odlučila sam da mi nema druge nego je koristiti kao noćnu njegu, ali i za to je loša. Jer, ako bi je nanijela i ostavila preko noći (a nosim pamučne rukavice), probudila bi se sa potpuno suhom kožom na rukama (doslovno sa bijelom kožom koja se peruta). Toliko o 'njezi' koju ova krema pruža (kotrljam očima). Možda jednostavno ne odgovara mom tipu kože, jer ja volim brzo upijajuće kreme, a ako se već sporo upijaju, onda od njih želim barem malo njege. Ako vas ova krema ipak zanima, moja je preporuka da radije kupite dm-ovu Balea nevenovu mast (LINK), i izbjegavate ovu katastrofu.


I tako smo stigli do kraja ovog posta, nadam se da uživate u polu-sunčnom vremenu, a i sat se vratio na ono vrijeme koje meni odgovara (da je barem stalno ovako!). Uglavnom, do idućeg čitanja

J.
Share this article :

Đăng nhận xét

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. photoshop art crochet - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger