Latest Movie :

Essence Sale - August 2014

Hej cure, ubrzo počinje nova rasprodaja u essence asortimanu: neki proizvodi odlaze, a novi dolaze. Nisam pretjerano uzbuđena jer nema previše proizvoda koji me zanimaju, ali nešto će se naći. Inače, svi proizvodi na rasprodaji trebali bi koštati jednako: 9,90 kn (tako je bilo do sada). Ako vas zanima kada će rasprodaja početi, slijedite me na twitteru ili facebooku.

Mono essence sjenila preporučujem, divne su teksture, izbor boja je velik, pigmentacija je uglavnom jako dobra, a sad su na popustu! Budući da imam previše sjenila, kupujem ih samo na popustima (ali ono, STVARNO mi ne trebaju). Nijanse koje su na popustu su: 19, 70, 71, 72. Sviđa mi se brončana nijansa, a ljubičastu moram prvo swatchati. Plava sjenila su mi bezveze.
Odlaze ova 3D sjenila, koja mi se nikada nisu sviđala. Nisu bila kompaktna niti dobre kvalitete, pola njih je već u dućanu smrvljeno. Ništa mi se kod njih ne sviđa: niti kombinacije boja, niti finiš, niti pakiranje. Ovo je valjda essence verzija onih 'Liquid Metal' Catrice sjenila - koja su puno ljepše pakirana. Ove preskačem!
Ljubičastu maskaru uzimam obavezno, a ostale njihove maskare me ne zanimaju. Šiljilo bi možda mogla ubaciti u košaricu jer ne mogu pronaći niti jedno moje. Zapravo sam čula dobre stvari o ovoj maskari u tubi, ali pakiranje nije za mene.
Ništa s ove slike me ne privlači. Crystal eyelineri sa šljokicama su mi totalni trash, a makar imam dvije ove 2u1 kajal olovke, nikada ih ne koristim. Već sam jednom rekla da mi se ne sviđa oblik sjenila u Quattro liniji, tako da to ne uzimam nikako.
Odlaze rumenila u stiku, a to je dobra stvar - maljavi su strašno, ružno izgledaju na koži, za mene su to FAIL proizvodi, loše su kvalitete. Od Silky touch rumenila odlaze nijanse 30 i 50. Imam nijansu 30 i nedavno sam napisala recenziju o njoj, ako ste ju pročitale, znate zašto izbjegavam ovu liniju. Preferiram Catrice rumenila.
Možda pokupim ovaj shimmery bronzer? Ostali proizvodi koji odlaze: rješavaju se najtamnijih nijansi.
Essence Longlasting Lipsticks su vrlo dobri proizvodi - nisu mat, osrednje pigmentacije. Nijanse koje odlaze su: 05, 08, 10. Ne vjerujem da ću uzeti išta od toga, 08 već imam. Ostali proizvodi za usne koji odlaze, hm, više me zanima lanjska kiša.
Lakovi za nokte, nijanse koje odlaze: 107, 115, 137, 145, 147, 148, 149, 157, 158, 168, 171, 178, 181. Imam zabranu kupovanja lakova jer ih imam previše, tako da se nadam da neću pokleknuti.
Nikad se nisam ufurala u ovaj trend 'magneta', tako da sve proizvode koji se toga tiču uopće ne doživljavam.
Niti ovo me ne zanima. Nail candies se vrlo lako mogu odlijepiti sa cijelog nokta, bazu imam (ok je), a druge stvari su pre-bling, trenutno me ne drži takav stil.
Ove roze perlice su premedene, baš sam ih mislila svejedno uzeti ovaj tjedan. Šteta što odlaze, mislim da su prekrasne. Neću uzeti ove trakice jer će essence ubrzo imati sličan proizvod u asortimanu, samo puno bolje pakiran.
Ova papir-manikura me ne zanima, a umjetni nokti su mi takav trash - ježim se od toga. Dugo mi se sviđao ovaj 'pomagač' za farbanje noktiju, a onda sam shvatila da je to prodavanje magle - pa nikome to ne treba.
Čitava Gel nails at home linija me ne zanima, čini mi se da ipak mora oštećivati nokte. Ali sviđa mi se pakiranje rašpice - takvo pakiranje je super za ubaciti u torbu.


I, to je to za današnji post, kao što vidite, nisam pretjerano luda za ovim sniženjem, proizvodi me ne privlače toliko, makar ću ugrabiti par stvari. Do idućeg čitanja,


love, J.
Share this article :

Đăng nhận xét

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. photoshop art crochet - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger