Latest Movie :

Catrice And Essence Sale, August 2014

Bok svima! Trenutno u dm dućanima traje essence sniženje (dok su novi Catrice proizvodi već stigli), a u Mulleru traje i Catrice i Essence sniženje. Dio proizvoda sam već ugrabila (kliknite OVDJE za taj post), a ovo je iz drugog 'pohoda'. Svi essence proizvodi na sniženju su 9,90 kn, a Catrice su 16,90 kn.

Essence, All about matt!, Oil control make-up base: Ovu bazu obožavam, ne isušuje mi kožu, zaglađuje ju, a matira me bolje nego išta. Inače, ovu bazu više neće držati u dm dućanima (ali moći ćete ju ugrabiti drugdje), pa ju se isplati uzeti sad kad je snižena (snižena je samo u dm dućanima, ne u Mulleru). Inače, ne vjerujem da ovaj proizvod treba koristiti svaki dan, ali budući da imam jako masnu kožu, definitivno ju uvijek imam pri ruci. Recenzija OVDJE.
Catrice, Ultimate Colour Lipstick, 270 Matt-erial Girl: Ne znam zašto mi je tako dugo trebalo da uzmem ovaj ruž. Dugo sam ga gledala, ali nisam bila sigurna bi li mi nijansa odgovarala. Sada kad ju imam, u jednom danu postala mi je favorit! Ruž je mat, predivne teksture, stvarno obožavam sve Catrice mat ruževe. Apsolutno preporučujem! Ubrzo dolaze dvije nove mat nijanse u novu kolekciju, ako volite mat ruževe, to je nešto što se isplati škicnuti. ;)
Catrice, Absolute Eye Colour Mono Eyeshadow, 710 Lilac Del Rey: Što reći - obožavam Catrice sjenila. Sve je super - od pakiranja, do teksture i kvalitete. Ovo je divna tamna ljubičasta nijansa, šteta što je otišla, ali nova ljubičasta nijansa dolazi (već ju možete pronaći u dm-u, ako ste slabe na ljubičasta sjenila).
Essence, Mono Eyeshadow, 70 Fox In The Box: Inače ne uzimam essence sjenila (pokleknem samo kad je popust), ali stvarno su sjajna. Preferiram Catrice zbog pakiranja, ali essence ne zaostaje. Ova nijansa izgleda potpuno drugačije na suncu i u mraku (u mraku je zemljano-smeđa). Padam na zlatna i brončana sjenila, šta ću kad sam slaba... :P
Essence, Sun club, Shimmer bronzing powder, 10 Sunkissed: Budući da preferiram mat proizvode, odlučila sam napraviti promjenu i uzeti shimmery bronzer. Ovaj proizvod SNAŽNO miriši po kokosu. Miris me poprilično odbija. Nijansa je ekstremno blaga, jedva da se primjeti, ne vjerujem da bi se uopće vidjela na tamnijoj koži. Skoro pa je ovaj proizvod potpuno proziran, na koži ostane samo lagani shimmer, pa je ovako ok za u žurbi, posebno ako ste na moru. Samo za JAKO svijetlu kožu.
Essence, nail art effect nails, 08 I'm so glamour: Ove perlice za nokte obožavam, kad sam ih krenula koristiti iznenadila sam se koliko dugo traju na noktima. Super nijansa, super zabavan proizvod. Za sve koji vole hot pink.
Essence Studio nails, XXL nail thickener: I jedna baza, eto da se nađe. Ne mogu reći je li dobra ili nije, jer sam ju samo jednom isprobala. Njihovim lakovima sam za sada stvarno bila zadovoljna.

To je to za danas, znam da je puno vas kupovalo proizvode na ovom sniženju - jeste li ugrabili nešto dobro? I love a good bargain! Čitamo se brzo, pratite me preko bloglovina, a možete me pratiti i preko Twittera i Facebooka, gdje ću javiti čim spazim nove proizvode u dućanu.


xoxo, Jelena


Share this article :

Đăng nhận xét

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. photoshop art crochet - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger