Latest Movie :

Avon, Baza za sjenila, Recenzija

CROATIAN ONLY. Pozdrav svima! Danas donosim recenziju Avonove baze za sjenila, koju sam uzela zato jer su je (skoro) svi hvalili. Na kraju je ispalo da nisam baš oduševljena. Baza je OK, ali nije 'sveti gral' kakvim ga neki opisuju. Ovaj proizvod bi se mogao svidjeti svima vama koji padate na fancy-schmancy stvari hehe.


Podaci o proizvodu: Avon, eye shadow primer, nijansa 'Light Beige' (jedina dostupna kod nas)
Cijena varira od 25 do 35 kn (za 3g)

Proizvod dolazi u maloj kartonskoj kutiji, a ono što mi se jako sviđa kod Avonovih proizvoda jest sigurnost da ih nitko nije dirao prije vas (aleluja!). Pakiranje je jednostavno: staklena posudica i plastičan crni poklopac. Ne sviđa mi se staklena posudica, oblik joj je ovalan i nezgodan za nošenje, i preteška je za ovako sitan proizvod. Uvijek ju oprezno spuštam na površine, znajući da mogu nešto slomiti ovako teškim staklom. Poklopac dobro drži, bazu sam uzela u travnju i nije se sasušila (na fotkama korištenog proizvoda izgleda kao da se počela sušiti, međutim, baza je još uvijek u savršenom stanju).

Ovo mi je prva baza koja dolazi u kutijici (a ne u tubici), pa nisam bila sigurna hoće li mi se uopće svidjeti. Zeznuto ju je koristiti ako imate baš jako dugačke nokte, ali za sada bez problema vadim prozvod van. Ne znam zašto, ali osjećam se totalno FANCY kada apliciram ovu bazu na kapke. Kao, tapkam prstima, ovo-ono, zabavnije je nego s drugim primerima. LOL ''fancy'' baza! Tekstura baze je lagana, podsjeća me na 'moose' pudere. Nemam nikakvih problema s mirisom proizvoda ili iritacijom kože.

Imam jako masne kapke, imajte to na umu. Vjerujem da bi baza bila vrlo dobra nekome tko ima normalnu (a ne masnu) kožu. Nijansa je bež, ali sa snažnim rozim podtonom. Budući da nosim naočale, imam problema s masnim kapcima, jer mi masnoća pređe na trepavice i zmaže mi naočale (joj te naočale haha), tako da bazu uglavnom nosim svaki dan, čak i kad ne stavljam šminku. Baza izgleda fenomenalno sama po sebi. Ujednači mi boju kože, izgleda kao bež-vanilija sjenilo. Posebno dobro dođe ujutro, jer izgledam 'budnije' nego što stvarno jesam. Međutim, nakon 5-6 sati, sama baza mi se nakupi u pregibu i imam bež linije po kapcima (užas, jelda?). Pokušala sam koristiti manje i više proizvoda, definitivno vidim bolje rezultate s manjom količinom proizvoda, jer sa velikom količinom kapci mi izgledaju suhi i 'cakey'. Sama po sebi stvarno izgleda super, baza matira kapke i dobro se stapa s mojoj nijansom kože (nije mi presvijetla kao neke).
Produljeno trajanje sjenila? Hm...moram reći da ne, nije spektakularno. Jednom sam koristila ovu bazu za svadbu i u pregibu su mi se skupila sjenila. Tako da ono što pričaju neke cure, da im ova baza pruža apsolutnu trajnost šminke, za mene to ne vrijedi. Nakon nekog vremena, sjenila će se skupiti u pregibu u jednu veliku crtu.
Izgledaju li boje intenzivnije? Pa razlika je jedva vidljiva. Neke baze stvarno pružaju intenzivniju boju, ali s Avonom to jedva primjetim. Jedino ako je neko sjenilo jedva vidljivo, onda se s ovom bazom malo bolje vidi. Ali, ništa spektakularno. Kod svakog bolje pigmentiranog sjenila razliku nećete primjetiti.
Kako bi rekli, 'tresla se brda, rodio se miš'. Proizvod je ok, ali nikako nije savršen, nezamjenjiv ili fenomenalan. Neke stvari radi ok, neke radi lošije (masnoća na kraju ipak razmrlja sjenila). Najviše sam se nadala ne-masnim kapcima, a to se ne događa (posebno nije za heavy-duty dane, više od 12h itd.). Proizvod je u istom rangu essence ili sličnih baza po ovoj cijeni. Dala sam mu šansu, ali čak i ako nanesem samo bazu, sve se skupi u pregibu prije ili kasnije. Šteta, budući da je tako fancy, hehe.


Znam da puno vas koristi ovu bazu, što mislite - oduševljene ili ne? Kako funkcionira kod nekoga tko nema masne kapke? Nadam se da ću stići napisati još koji post ubrzo. Do tada, vidimo se.


Love, j.


Share this article :

Đăng nhận xét

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. photoshop art crochet - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger