Latest Movie :

Volo spužvica za lice: recenzija

Pozdrav svima! Danas donosim kratak post u kojem ću opjevati proizvod koji apsolutno obožavam. Radi se o spužvici za lice napravljenoj od prirodne morske spužve. Spužve su ručno ubrane u Jadranskom moru (Hrvatska <3). Ova mala spužvica je napravila čuda za moju kožu (koža mi je znatno mekša i nježnija).

Gdje kupiti: dm (možda ih ima i drugdje, ja sam ih pronašla u dm-u)
Cijena: 15,90 kn (spužvica je duljine labella)
Ocjena: 10/10
Iskustvo: Koristim ovu spužvicu za čišćenje lica i za blagi piling, i od srca je preporučujem. Ova spužvica je bez problema zauzela mjesto u mojih TOP 5 proizvoda. Spužvica je meka i nježna, ali ipak pruža nježan piling i 'ulazi' u sve pore (površina spužvice nije ravna, već se sastoji od brojnih 'niti' koje lako čiste pore i ulaze u teško dostupna mjesta). Spužvicu stavim pod vodu i odmah je mekana i spremna za upotrebu, a brzo se suši. Mislila sam da bi ju možda moglo biti nezgodno čistiti, ali čišćenje prolazi glatko. Čak i samom vodom se lako čisti, ali ipak koristim nježan sapun, makar su spužve prirodno antibakterijske. Koristila sam je i za uklanjanje maske od ugljena (tu masku inače jako teško skidam s bilo čega), ali 2 minute kasnije spužvica je bila savršeno čista. Ne cufa se i ne kida, a tako ju je zabavno koristiti. Koristim ju već više od mjesec dana, i nisam na njoj primjetila nikakvu razliku, izgleda isto kao i kad sam je kupila. Otkad koristim ovu spužvicu, primjećujem da mi je koža znatno mekanija. Ovaj proizvod je potpuno druga dimenzija u usporednbi sa 'lažnim' sintetskim spužvicama, a i trajat će dulje. Spužvica je bez mirisa i takva će i ostati. Oduševio me ovaj proizvod i svima ga preporučujem. Volim SpužvaBoba Skockanog, a volim i ovaj proizvod.
Više o proizvodu: Budući da mi je ovo prvo iskustvo s prirodnim spužvama, možda ćete ipak pouzdanije informacije pronaći na web stranici ovog branda OVDJE. Vidim na njihovoj stranici da imaju i grublju spužvicu, ali tu do sada nisam uspjela pronaći, pa zato ako ju netko spazi u dm-u, javite mi!
Što piše na proizvodu (pogodan i za bebe):
Budući da postoji i veća verzija ove spužvice (za tijelo), moram i nju isprobati; baš me zanima kakva je. To je to za danas, hvala na posjetu. Ne zaboravite me pratiti na svim mojim platformama (linkovi su sa desne strane). Javite mi što mislite o ovom proizvodu ako ste ga isprobale i uživajte u danu.

Pozdrav, Jelena
Share this article :

Đăng nhận xét

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. photoshop art crochet - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger